Zapraszamy na międzynarodowe targi dla branży spożywczej już 18-20 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie! Rynek Hurtowy Bronisze objął Patronatem Branżowym targi WorldFood Poland.
Rynek Hurtowy Bronisze objęły Patronatem Branżowym targi WorldFood Poland - najważniejsze wydarzenie biznesowe dla sektora spożywczego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Nie można tego przegapić, zapraszamy do wzięcia udziału! Spotkaj się z firmami z Polski i zagranicy, nawiąż cenne kontakty biznesowe i dowiedz się, jakie są najnowsze trendy i wyzwania branży.
Ponad 270 wystawców z 32 krajów w jednym miejscu
Co roku około połowa wystawców to producenci i dystrybutorzy z zagranicy. W tym roku możemy udać się w podróż po smakach i zapachach do krajów takich jak m.in.: Sri Lanka, Ukraina, Sri Lanka, Korea Południowa, Grecja, Włochy, Hiszpania, Tajlandia, Cypr, Afganistan, Belgia, Kazachstan i Islandia. Oprócz zagranicznych stoisk, na targach będziemy mogli spróbować polskich, regionalnych produktów w pawilonach województw: mazowieckiego, łódzkiego oraz podkarpackiego.
Nowości produktowe i atrakcje
Wystawcy targów szykują wiele nowości m.in.: owady jadalne, aż 26 firm z roślinnymi zamiennikami mięsa i nabiału, napoje na bazie grzybów, wina z całego świata, piwa i drinki bezalkoholowe, żywność i napoje funkcjonalne. Tego nie można przegapić!
Nowe strefy tematyczne na targach – kompleksowe rozwiązania dla branży
Po raz pierwszy w ramach specjalnej strefy Food&Drink Packaging, firmy z branży opakowań będą mogły zaprezentować najnowsze systemy z zakresu kompleksowego pakowania produktów spożywczych. Niezmiennie na targach prezentowane będą także usługi z zakresu technologii, przetwórstwa i produkcji spożywczej - od produkcji aż po transport w chłodniczym łańcuchu dostaw.
Jak prowadzić biznes FMCG - branżowe konferencje i debaty
Jak gwarantuje dyrektor targów Agnieszka Szpaderska, program merytoryczny targów będzie dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci, przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności czy wpływ inflacji na rentowność w branży.
Szczegółowy program merytoryczny: http://bit.ly/3lLqMQL
Udział we wszystkich konferencjach jest bezpłatny dla zarejestrowanych uczestników targów WorldFood Poland. Formularz rejestracyjny: http://bit.ly/3ZvvKPu