www.bronisze.com.pl

Zamówienia i przetargireturn

Przetarg nieograniczony na remont hali na terenie Rynku Hurtowego Bronisze.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

dot. Przetargu nieograniczonego na wykonanie robót naprawczych w hali OW-2 w osiach 1’-11. na terenie Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego SA Bronisze.

Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy SA Bronisze ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu hali OW-2 w osiach 1’-11.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

dot. Przetargu nieograniczonego na wykonanie robót naprawczych w hali OW-2 w osiach 1’-11. na terenie Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego SA Bronisze.

Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy SA Bronisze ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu hali OW-2 w osiach 1’-11.

1.  Przedmiot zamówienia

  • kompleksowe wykonanie robót naprawczych części hali OW-2 warzyw i owoców o powierzchni zabudowy ok. 2 600 m2, (w osiach 1’-10, sektor D, 10,-11 sektor C).
  • Wykonanie prac przygotowawczych – zabezpieczenie istniejących boksów przed zabrudzeniem i uszkodzeniem w trakcie prowadzenia prac naprawczych dachu.
  • Demontaż istniejącego poszycia dachowego, kanałów wentylacyjnych i osprzętu znajdującego się na dachu oraz i osprzętu podwieszonego.
  • Odnowienie powłoki malarskiej na ramach od osi 11 do osi 8. Wypiaskowanie konstrukcji – całkowite usunięcie starej powłoki malarskiej. Odtłuszczenie konstrukcji. Naniesienie warstwy farby podkładowej 2xkrotne naniesienie powłoki antykorozyjnej
  • Umycie ram od osi 1’ do 7 wraz z wykonaniem miejscowych napraw powłoki malarskiej (zakwalifikowano 10% powierzchni ram)
  • Wymiana śrub w połączeniach wszystkich ram na śruby kl. 10,9 HV – połączenia sprężone
  • Odtworzenie poszycia dachu wg opracowania branżowego
  • Wykonanie miejscowych napraw ścian zewnętrznych wraz z uzupełnieniem obróbek blacharskich (10 % powierzchni ścian)
  • Odtworzenie instalacji sanitarnych – wg opracowania branżowego
  • Odtworzenie instalacji elektrycznych – wg opracowania branżowego
  • Miejscowe naprawy i uzupełnienia płytek w pomieszczeniach sanitarnych (15%)
  • Odtworzenie systemu SAP, monitoringu oraz systemu oddymiania
  • Demontaż i montaż nowego osprzętu sanitarnego.
  • Malowanie ściany oddzielenia pożarowego.
  • Miejscowe naprawy cokołów żelbetowych ścian zewnętrznych i ramp (10%)

2.  Wymagania Zamawiającego:

   1.  Złożenie oferty obejmującej kompleksową realizacje remontu.
   2.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek
   3.  Płatności miesięczne na podstawie rzeczywistego zaawansowania robót.
   4.  Przedstawienie polisy OC w zakresie wykonywanej działalności na wartość min 1 000 000 PLN  
   5.  Przy zawieraniu umowy przedstawienie gwarancji należytego wykonania umowy wartości min 5% wartości oferty
   6.  Kwota zatrzymana z poszczególnych faktur w wysokości 5% brutto kontraktu Zwrot 2,5%  wartości brutto kontraktu po zakończeniu budowy oraz 2,5% wartości brutto kontraktu po upływie okresu                        obowiązywania gwarancji.
   7.  Kary umowne w wysokości

  • 10 % za odstąpienie od kontraktu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
  • 0,1 % za każdy dzień opóźnienia zakończenia robót 
  • 0,2 % za każdy dzień opóźnienia przy usuwaniu usterek

   8.  Oczekiwany okres gwarancji min. 36 miesięcy.
   9.  Termin związania ofertą 30 dni.
 

3.  Prosimy o określenie w ofercie:
   1.  Ceny wykonania pełnego zakresu robót.
   2.  Podanie cen robót poszczególnych etapów prac.
   3.  Podanie czasu realizacji remontu.
   4.  Prosimy również o zamieszczenie harmonogramu realizacyjnego definiującego, w tygodniach od podpisania umowy, terminy zakończenia poszczególnych etapów prac.
   5.  Prosimy o załączenie referencji z wcześniej wykonanych prac zgodnych z przedmiotem zamówienia z możliwością potwierdzenia jakości robót. Przedstawione dokumenty będą służyły do potwierdzenia              doświadczenia niezbędnego do realizacji zadania jak i prezentacji firmy.
   6.  Podanie okresu gwarancji nie mniej niż 36 miesięcy.
   7.  Powyższe informacje i załączone dokumenty będą stanowiły podstawę oceny oferty.
 

4.  Informacje dodatkowe
   1.  Wizja lokalna jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty.
   2.  Szczegółowych informacji udziela Pan Lesław Gierczuk - tel. 22 721 55 33.


Oczekujemy na pisemne oferty do 14 kwietnia 2015r. do godziny 1200. Oferty prosimy złożyć w sekretariacie spółki przy ul. Poznańskiej Bronisze  05-850 Ożarów Mazowiecki, w zamkniętej kopercie zaadresowanej do zamawiającego z napisem „Wykonanie robot naprawczych części hali OW-2 w osiach 1’-11”. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z wybranymi oferentami. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

 

UWAGA ZAŁĄCZNIKI !!

entry author: administrator