www.bronisze.com.pl

e-BOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK)

Oszczędzaj czas, załatwiaj sprawy przez Internet

 

Szanowni Klienci,

informujemy, że mając na uwadze Państwa wygodę i oszczędność czasu uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Aplikacja jest dostępna przez stronę internetową ebok.bronisze.com.pl i umożliwia:

  • Rejestrację nowych uczestników Karty Stałego Klienta, Karty Florysty, innych programów,
  • Edycję danych firmowych, zamianę samochodów, edycję danych kontaktowych,
  • Otrzymywanie informacji administracyjnych, o godzinach otwarcia, przerwach, zmianach na placach handlowych,
  • Podgląd opłat wjazdowych,
  • Awizację dostaw na Rynek,
  • Wnioskowanie o Karty Wjazdowe (Kart Chip),
  • Opłacanie Kart Wjazdowych (Kart Chip) Kupieckich, dla Sprzedających i Najemców.

Zaloguj się/Zarejestruj się

Pobierz instrukcję rejestracji

Instrukcja rejestracji

 

Jak mam aktywować konto?

  1. Aktywację konta musi dokonać każdy użytkownik e-BOK niezależnie od faktu posiadania Karty Stałego Klienta, Karty Florysty czy posiadania umowy najmu na Rynku Hurtowym Bronisze.
  2. W Panelu Klienta „kliknij” link rejestruj się.
  3. Wybierz rodzaj działalności, którą prowadzisz lub będziesz prowadził na terenie spółki Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. w Broniszach (w przypadku gdy kupujesz i sprzedajesz na Rynku Hurtowym wybierz Sprzedający)
  4. Formularz Zgłoszeniowy wypełnij aktualnymi danymi, dołącz wymagane skany dokumentów.
  5. Link aktywujący konto przyjdzie na adres e-mail, który został podany jako Login
    Konta.
  6. Aktywacja konta nastąpi po weryfikacji danych w ciągu 72 godzin od wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego.

 

Mam problem z logowaniem?

Jeśli wyświetla Ci się informacja „Błędny login lub hasło" w pierwszej kolejności zwróć uwagę na to, czy wpisujesz poprawny adres e-mail. Sprawdź na swojej skrzynce mailowej, czy obecna jest korespondencja z adresu ebok@bronisze.com.pl potwierdzająca aktywację konta.

Jeśli adres mailowy, na który próbujesz się zalogować jest poprawny, lub zapomniałeś hasła wybierz opcję „Zapomniałeś hasła".

 

Konto po zalogowaniu

Zakładka Profil Klienta

Ikona do zakładki Profil Klienta znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Zakładka zawiera: Dane klienta, dane użytkownika oraz możliwość zmiany hasła.

Zakładka Programy Lojalnościowe

  1. W tej zakładce możesz dodawać i usuwać pojazdy przypisane do twojego konta w ramach Programów Lojalnościowych, do których należysz - Karta Stałego Klienta i Karta Florysty. Pamiętaj, żeby zawsze załączyć skan dowodu rejestracyjnego pojazdu, który chcesz dodać lub usunąć. W wypadku umowy leasingowej załącz skany stron potwierdzających dane firmowe biorącego w leasing oraz numer rejestracyjny.
  2. Pamiętaj o tym, że żeby dodać Kartę Florysty musisz mieć zaakceptowane samochody w Karcie Stałego Klienta. Najpierw zarejestruj samochody w Karcie Stałego Klienta !!!
  3. Aktywacja Karty Florysty następuje po zaksięgowaniu opłaty za wjazdy na koncie Rynku Hurtowego!!!

Zakładka wiadomości

Tutaj pojawiają się komunikaty administracji Rynku zarówno ogólne, jak przeznaczone tylko dla Ciebie.

W tej Zakładce pojawiają się również informacje w przypadku jeżeli Twoje zgłoszenie wysłane przez e-BOK wymaga poprawek lub nie zostało zaakceptowane przez Biuro Obsługi Klienta.

Zakładka Opłaty

W tej zakładce pojawią się nieuregulowane opłaty wobec Rynku Hurtowego.

Zakładka awizacje

W tej zakładce Najemcy Rynku Hurtowego mogą zarządzać dostawami, które przychodzą do nich na Rynek Hurtowy Bronisze.

Zakładka Historia

W tej zakładce możesz prześledzić wszystkie swoje transakcje związane z opłatami wjazdowymi na Rynek Hurtowy Bronisze.

Jak aplikować o Kartę Wjazdową dla Kupca i Sprzedającego?

  1. Żeby aplikować o Kartę Wjazdową musisz posiadać Kartę Stałego Klienta.
  2. Karty Kupieckie są przyznawane tylko na samochody, które w ciągu ostatnich 6 miesięcy wjeżdżały na bilety kupieckie i przynajmniej 5 razy wjechały na Rynek Hurtowy, w ciągu ostatnich 30 dni,
  3. Cennik Kart Wjazdowych Kupieckich i dla Sprzedającego dostępny jest na: www.bronisze.com.pl/pl/informacje-praktyczne/jak-zostac-klientem/karty-wjazdu-prepaid

Zapłaciłem za Kartę Wjazdową jak otrzymam fakturę?

Faktury wystawiane są w systemie księgowym. Wysyłane są drogą elektroniczną na adres podany w koncie eBOK.
W przypadku nieotrzymania faktury, albo błędnych danych w  fakturze prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 22 721 55 42 lub 43.

Kontakt

We wszystkich sprawach związanych z obsługą e-BOK możesz dzwonić całodobowo do Biura Obsługi Klienta pod numer telefonu: 22 721 55 38 lub wysłać e-mail: ebok@bronisze.com.pl

entry author: administrator