Najczęściej zadawane pytania
Kto może przystąpić do Programu z Bronisz?
Każdy, kto jest klientem Rynku Hurtowego Bronisze i:
-
prowadzi placówkę handlową posiadającą w swojej ofercie sprzedażowej – świeże warzywa i owoce,
-
prowadzi działalność handlową potwierdzoną decyzją zatwierdzającą wydaną przez właściwego terenowo Powiatowego Inspektora Sanitarnego określająca zakres prowadzonej działalności,
-
posiada wdrożone procedury GHP (dobre praktyki higieniczne) oparte na zasadach systemu HACCP,
-
prowadzi działalność handlową na terenie Polski,
-
posiada uznaną pozycję na rynku lokalnym i doświadczenie w branży,
-
chce rozwijać swój biznes i poszukuje nowych form rozwoju,
-
jest otwarty na nowe wyzwania,
-
jest chętny do podzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem,
-
jest chętny do promocji zdrowego trybu życia i zdrowego odżywiania,
-
zna gusta i preferencje swoich klientów
Jak przystąpić do Programu?
Wystarczy zadzwonić do Opiekuna Programu pod numer telefonu tel. 607 651 729 lub napisać na adres: promocja@bronisze.com.pl. w celu umówienia spotkania na Rynku Hurtowym, albo w sklepie czy na targowisku. Opiekun Programu poinformuje Państwa o wszystkich wymaganych formalnościach.
Czy uczestnictwo w Programie z Bronisz jest płatne?
Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.
Co daje mi uczestnictwo w Programie?
Uczestnictwo w programie daje wiele korzyści:
-
Uczestnicy korzystają ze wspólnej reklamy Programu z Bronisz. Nasze działania w zakresie marketingu opierają się na promocji sklepów należących do Programu, dlatego kampanie realizowane przez Rynek Hurtowy Bronisze zachęcają do zakupów również w Twoim sklepie.
-
Uczestnicy programu korzystają z oferty katalogu materiałów wspierających sprzedaż. W naszej ofercie znajdziesz cenówki, torby bawełniane, reklamówki, koszyki zakupowe i wiele innych akcesoriów, które przydadzą Ci się w Twoim sklepie i nie tylko. Katalog dostępny jest wyłącznie dla Uczestników programu z Bronisz.
-
Uczestnicy programu są uprawnieni do udziału w licznych konkursach, akcjach i wydarzeniach realizowanych w ramach Programu.
-
Możliwość skorzystania z profesjonalnego doradztwa konsultingowego w zakresie badania możliwości rozwojowych i określenia indywidualnych potrzeb wsparcia marketingowego
-
Możliwość dostępu do cyklu profesjonalnych szkoleń z zakresu zarządzania asortymentem, technik sprzedaży oraz nawiązywania relacji z klientami i wyboru asortymentu czy psychologicznych aspektów prowadzenia biznesu.
Jakie są moje obowiązki wynikające z uczestnictwa w Programie?
Warunkiem uczestnictwa w Programie są regularne wjazdy zakupowe na teren Rynku Hurtowego. oraz pozytywne reprezentowanie znaku z Bronisz, w tym korzystanie z materiałów wspierających sprzedaż, dostępnych w katalogu Programu z Bronisz. Należąc do programu, nie jesteś zobligowany do żadnych innych czynności ani działań.
W jaki sposób Rynek Hurtowy Bronisze informuje o konkursach i akcjach, w których mogę uczestniczyć?
Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. komunikuje się z Uczestnikami Programu:
-
poprzez Opiekuna Programu,
-
zamieszczając informacje na stronach internetowych: www.bronisze.com.pl,
-
korzystając z portalu Facebook, na fanpage’u z Bronisz
-
za pomocą wiadomości SMS,
-
za pomocą wiadomości e-mail.