www.bronisze.com.pl

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Kto może przystąpić do Programu z Bronisz?

Każdy, kto jest klientem Rynku Hurtowego Bronisze i:

  • prowadzi placówkę handlową posiadającą w swojej ofercie sprzedażowej – świeże warzywa i owoce,

  • prowadzi działalność handlową potwierdzoną decyzją zatwierdzającą wydaną przez właściwego terenowo Powiatowego Inspektora Sanitarnego określająca zakres prowadzonej działalności,

  • posiada wdrożone procedury GHP (dobre praktyki higieniczne) oparte na zasadach systemu HACCP,

  • prowadzi działalność handlową na terenie Polski,

  • posiada uznaną pozycję na rynku lokalnym i doświadczenie w branży,

  • chce rozwijać swój biznes i poszukuje nowych form rozwoju,

  • jest otwarty na nowe wyzwania,

  • jest chętny do podzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem,

  • jest chętny do promocji zdrowego trybu życia i zdrowego odżywiania,

  • zna gusta i preferencje swoich klientów

Jak przystąpić do Programu?

Wystarczy zadzwonić do Opiekuna Programu pod numer telefonu tel. 607 651 729 lub napisać na adres: promocja@bronisze.com.pl. w celu umówienia spotkania na Rynku Hurtowym, albo w sklepie czy na targowisku. Opiekun Programu poinformuje Państwa o wszystkich wymaganych formalnościach.

Czy uczestnictwo w Programie z Bronisz jest płatne?

Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.    

Co daje mi uczestnictwo w Programie?

Uczestnictwo w programie daje wiele korzyści:

  • Uczestnicy korzystają ze wspólnej reklamy Programu z Bronisz. Nasze działania w zakresie marketingu opierają się na promocji sklepów należących do Programu, dlatego kampanie realizowane przez Rynek Hurtowy Bronisze zachęcają do zakupów również w Twoim sklepie.

  • Uczestnicy programu korzystają z oferty katalogu materiałów wspierających sprzedaż. W naszej ofercie znajdziesz cenówki, torby bawełniane, reklamówki, koszyki zakupowe i wiele innych akcesoriów, które przydadzą Ci się w Twoim sklepie i nie tylko. Katalog dostępny jest wyłącznie dla Uczestników programu z Bronisz.

  • Uczestnicy programu są uprawnieni do udziału w licznych konkursach, akcjach i wydarzeniach realizowanych w ramach Programu.

  • Możliwość skorzystania z profesjonalnego doradztwa konsultingowego w zakresie badania możliwości rozwojowych i określenia indywidualnych potrzeb wsparcia marketingowego

  • Możliwość dostępu do cyklu profesjonalnych szkoleń z zakresu zarządzania asortymentem, technik sprzedaży oraz nawiązywania relacji z klientami i wyboru asortymentu czy psychologicznych aspektów prowadzenia biznesu.

Jakie są moje obowiązki wynikające z uczestnictwa w Programie?

Warunkiem uczestnictwa w Programie są regularne wjazdy zakupowe na teren Rynku Hurtowego. oraz pozytywne reprezentowanie znaku z Bronisz, w tym korzystanie z materiałów wspierających sprzedaż, dostępnych w katalogu Programu z Bronisz. Należąc do programu, nie jesteś zobligowany do żadnych innych czynności ani działań.

W jaki sposób Rynek Hurtowy Bronisze informuje o konkursach i akcjach, w których mogę uczestniczyć?

Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy S.A.  komunikuje się z Uczestnikami Programu:

  • poprzez Opiekuna Programu,

  • zamieszczając informacje na stronach internetowych: www.bronisze.com.pl,

  • korzystając z portalu Facebook, na fanpage’u z Bronisz

  • za pomocą wiadomości SMS,

  • za pomocą wiadomości e-mail.

Chcesz wiedzieć wszystko na czas?

Odczytuj przychodzące od nas wiadomości SMS, śledź naszego fanpage’a oraz przyłącz się do naszej grupy zamkniętej (prywatnej).

Czy z programu mogę się wypisać w każdej chwili?

Tak, z uczestnictwa w programie można zrezygnować w dowolnej chwili i o tym fakcie należy poinformować Opiekuna Programu.

autor wpisu: P. J.